Oki Döküman Takip Sistemi

GÜVENLİ VE EKONOMİK DİJİTAL BASKI

Dijital baskının ilk yaygınlaştığı dönemde yazıcılar sadece ofis odalarında yerel olarak kullanılmakta ve baskı ihtiyacı olan her bir çalışan için ayrı bir yazıcı tahsis edilmekteydi. Bu şekilde tüm baskı işleri kolay ve güvenilir olarak yapılabilmekteydi. Bilgisayar ağlarının gelişmesi, çok fonksiyonlu yazıcıların ofis odalarından çıkıp koridorlara veya merkezi baskı odalarına taşınmasını da beraberinde getirmiştir. Bu gelişme ise, basılan tüm dokümanların herkes tarafından kolayca görülebilir ve rahatlıkla ulaşılabilir olması sakıncasını doğurmuştur.

Güvenlik zaaflarının yanı sıra, çalışanların ağ yazıcılarını kötüye kullanımı ve bunun takip edilememesi, merkezi çok fonksiyonlu cihaz kullanımı ile sağlanan ekonomik avantajı olumsuz etkilemekte, hatta renkli cihaz kullanımında masrafların eski yerel sisteme kıyasla artmasına dahi neden olabilmektedir.

Temel Özellikler:

– Güvenli Baskı ve Kopyalama: Kartlı veya PIN’li sistem ile güvenli kullanım
– Gömülü Terminaller: HyPAS destekli Kyocera çok fonksiyonlu cihazlarla panel entegrasyonu
– Harici Terminaller: Kyocera yazıcılarla veya diğer üreticilerin cihazları ile uyumluluk
– Geniş Kart Okuyucu Desteği: Mifare, EM Marin, HID Proximity vb. temassız kartlarla uyumluluk
– Detaylı Raporlama: Fotokopi ve yazdırma işlerini, kişi veya departman bazında raporlama
– Follow-Me: Sisteme dahil herhangi bir cihazdan çıktı alabilme
– Easy Scan: Kullanıcıya tanımlı klasör veya email adresine tek tuş ile tarama
– Easy Fax: Faks sunucuları ile bütünleştirme

Kullanıcı Yönetimi:
– Otomatik kullanıcı oluşturma özelliği
– Active Directory, Novell ve Open LDAP ile kullanıcı eşitleme
– CSV dosyası ile kullanıcı eşitleme
– Otomatik PIN tanımlama ve email yolu ile kullanıcılara bildirim

Yazıcı Yönetimi:
– Mevcuttaki tüm yazıcıların taranarak kolayca sisteme eklenebilmesi
– Sistemdeki tüm cihazların durum takibi ve arıza raporlamasının yapılması

Baskı İşi Yönetimi:
– Zımbalama, duplex baskıya zorlama ve basılacak kopya sayısının belirlenmesi gibi özelliklerle baskı işlerini yönetebilme
– Web arayüzü kullanımı ile baskı işlerine önizleme yapabilme
– Kurallara bağlı olarak baskı işlerini silebilme, bekletebilme veya daha ekonomik bir cihaza yönlendirme
– Finans, muhasebe, yönetim gibi departmanlar için özel kuyruk oluşturabilme

Kullanıcı Erişimi
– Web arayüzü ve cihaz üzerinden kullanıcı girişi sonrası iş bekletme veya silme imkanı

Maliyet ve Raporlama
– Ağda bulanan tüm cihazları detaylı olarak izleyebilme
– Kredi ve kota kullanımı ile maliyetlendirme
– Proje bazlı maliyetlendirme
– Çeşitli rapor seçenekleri ile detaylı raporlama ve rapor otomasyonu